Znamy już więcej szczegółów dotyczących funkcjonowania biura paszportowego. Powiat Kołobrzeski zabezpieczy pomieszczenie, które musi być dostępne dla osób niepełnosprawnych. Wstępnie myślano o pomieszczeniu w Hotelu Centrum, niestety nie spełnia ono norm technicznych dla niepełnosprawnych. Zapewne będzie to jeden z pokoi w budynku starostwa na Gryfitów. W tej chwili trwa ustalanie szczegółów na linii starostwo - Wojewoda. Kiedy będzie uruchomione? Wszystko w tej chwili leży w gestii Wojewody Zachodniopomorskiego. Zatrudniona osoba do obsługi paszportów będzie na etacie wojewódzkim. Tym samym powinny skończyć się dwukrotne wycieczki do Koszalina lub Gryfic. - poinformował starosta Tomasz Tamborski.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.