Overcast Clouds

10°C

Kołobrzeg

25 kwietnia 2024    |    Imieniny: Marek, Jarosław, Wasyl
25 kwietnia 2024    
    Imieniny: Marek, Jarosław, Wasyl

Redakcja: tel. 500-166-222 poczta@miastokolobrzeg.pl

Portal Miasto Kołobrzeg FBPortal Miasto Kołobrzeg na YT

Regionalny Portal Informacyjny Miasta Kołobrzeg i okolic

reklama

reklama

lato kołobrzeg

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca sezon wakacyjny. Spoty promocyjne pojawiły się już na antenie stacji telewizyjnych TVN oraz TVN24. W czerwcu kampania rozszerzona zostanie o pozostałe media jak telewizję Polsat czy portal Onet.pl. Głównym założeniem kampanii jest zaprezentowanie turystom szerokich walorów miasta.

Nasza aktywność w przestrzeni telewizyjnej skoncentrowana jest na billboardach sponsorskich i  spotach reklamowych, ale nie zabraknie też wejść na żywo w ramach ramowych programów danej stacji, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem widzów – informuje Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji Regionalnego Centrum Kultury. Kampania zasięgowa realizowana będzie między innymi poprzez budowanie rozpoznawalności marki za pomocą kampanii online w Google oraz Facebook, Instagram, digital marketingu, public relations czy content marketingu. W kampanii nie zabraknie współpracy z mediami czy największymi serwisami turystycznymi. Hasłem przewodnim kampanii jest Kołobrzeg NA:LATO, które nawiązuje do nowej identyfikacji miasta.

Po majowej kampanii outdoorowej i współpracy z TOK FM, wynikiem której były liczne podcasty w przestrzeni internetowej, intensyfikujemy nasze działania w przestrzeni medialnej. Chcemy pokazać turystom z Polski jak wiele Kołobrzeg ma do zaoferowania – wskazuje Ilona Grędas-Wójtowicz Zastępca Prezydenta Miasta. Nasze Miasto to nie tylko plaża, ale mnóstwo terenów zielonych, ścieżki rowerowe czy ogromne zaplecze do uprawiania sportów wodnych  – podkreśla Ilona Grędas-Wójtowicz.

Kołobrzeg przy realizacji kampanii współpracuje z branżą turystyczną po to, by jak najmocniej wykorzystać potencjał i walory regionu. Koszt całej kampanii to około 400 tys. zł.

reklama

reklama

Dodaj komentarz

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.

Zgody wymagane prawem - potwierdź aby wysłać komentarz



Kod antyspamowy
Odśwież

Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo AMBERPRESS z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Zaplecznej 9B/6 78-100 Kołobrzeg, o numerze NIP: 671-161-39-93. z którym możesz skontaktować się osobiście pod numerem telefonu 500-166-222 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres poczta@miastokolobrzeg.pl Jednocześnie informujemy że zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w zakresie wynikającym z obowiązującego prawa.

reklama