Urząd Miasta Kołobrzeg, podobnie jak inne instytucje, ogranicza przyjmowanie klientów i przestawia się na kontakt telefoniczny oraz za pomocą poczty elektronicznej. Dziś zmiany zaskoczyły mieszkańców, którzy zastali zamknięty gmach magistratu. Mogli wrzucać pisma do specjalnej skrzynki, przez pewien czas działało jeszcze biuro podawcze. Sytuacja jest dynamiczna i decyzje podejmowane są na bieżąco. Zanim wybierzemy się załatwić sprawę, skorzystajmy z telefonu, albo wyślijmy zapytanie za pomocą e-maila.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.