Firmy Santander Bank Polska oraz Akademia Marki z Klasą pod patronatem Fundacji Santander Bank Polska miały przyjemność gościć właścicielki firm z północy Polski na wyjątkowej inicjatywie, od kobiet dla kobiet, łączącej elementy networkingu, pracy warsztatowej oraz akcji społecznej. W ramach cyklu pięciu spotkań w różnych miastach Polski, odbyło się drugie w hotelu Poznanianka, w Kołobrzegu. Wydarzenia skierowane są do kobiet-przedsiębiorczyń, odbiorców marki Santander Bank Polska i Akademii Marki z Klasą – właścicielek małych i średnich firm oraz kobiet-doradców, kierowników i dyrektorów Santander Bank Polska.
Spotkanie dotyczyło przywództwa kobiet w biznesie, świadomości budowania autentycznej marki własnej i budowania dojrzałych relacji biznesowych.Wydarzenie 11 października było połączone z akcją społeczną, poprzez którą organizatorzy zwracają uwagę na osoby niesłyszące i niedosłyszące. Podczas spotkania zbierano środki, które posłużą do zorganizowania warsztatów dla słabosłyszących podopiecznych Fundacji InCorpore, młodych kobiet wchodzących na rynek pracy.
Podczas spotkania 11 października szukano odpowiedzi na pytania:
-Czy w czasach nadzwyczaj ostrej konkurencji, obsesji na punkcie satysfakcji Klienta, wszechogarniającej cyfryzacji i mediów społecznościowych można być sobą?
-Czy nasza autentyczność rzeczywiście ma wpływ na to, jak postrzegają nas Klienci?
-Jak zadbać o markę osobistą - co składa się na kapitał w budowaniu autentyczności i niepowtarzalności swojej marki?
Ważnym elementem spotkania było dzielenie się własnymi historiami, poprzez które właścicielki firm przekazały swoją perspektywę jak świadomie zmieniają życie na lepsze i pełniejsze. Dodatkowym bonusem spotkania było nawiązanie bliskich i serdecznych relacji w społeczności kobiet, która ma zapewnić poczucie prawdziwego wsparcia. Do dyskusji zaproszono gościa specjalnego Annę Fijałkowską-Zabielską. Spotkanie oraz warsztat „Czy miłość klienta można kupić?” poprowadziła Ewa Czertak, prezes Akademii Marki z Klasą, mentor i trener biznesu, ekspert Personal Branding, inicjatorka spotkań z cyklu Marka z historią w tle. Spotkanie uświetnił minirecital w wykonaniu Jana Adamczewskiego - wybitnego saksofonisty, aranżera i kompozytora.
Organizatorzy spotkania:
Santander Bank Polska druga, pod względem wielkości aktywów grupa finansowa w Polsce, oferująca rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank wspiera klientów w codziennych sukcesach i realizacji planów, nie tylko finansowo. Wspiera działania edukacyjne dla studentów polskich uczelni, w tym, organizuje wiele programów stypendialnych, a także jest partnerem organizacji promujących młode liderki biznesu, wkraczające dopiero na rynek pracy.
Akademia Marki z Klasą - firma konsultingowo - marketingowo - PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, tworzeniem historii marki i biznesowym storytellingiem. Koncept powstał w 2012 i uczestniczy w zmianie lub rebrandingu ponad 240 marek, właścicielek firm z całej Polski. Akademia współorganizowała kilkadziesiąt spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji dla kobiet biznesu, których celem jest budowanie świadomości marki osobistej.
Fundacja Santander Bank Polska – stwarza możliwości dla ludzi ambitnych i odpowiedzialnych. Tworzy projekty, dzięki którym młodzi ludzie odkrywają bogactwo polskiego dziedzictwa narodowego i odnajdują w nim punkty odniesienia do własnych decyzji i refleksji. Główne cele Fundacji to promowanie kreatywności i przedsiębiorczości, a także wspieranie niestandardowych działań.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.