Zdrojowa Invest & Hotels i Radisson Hotels podpisały umowę o współpracy na realizację hoteli pod marką Radisson w polskich kurortach. Już niebawem Zdrojowa otworzy dwa czterogwiazdkowe hotele Radisson – jeden w Szklarskiej Porębie na przełomie roku i drugi latem 2020 r. w Kołobrzegu.
Rozszerzenie współpracy Zdrojowej z Radisson Hotels jest konsekwencją bardzo dobrego doświadczenia obu partnerów i ciężkiej pracy przy realizacji pierwszego hotelu typu resort i franczyzy z tą międzynarodową siecią w Polsce – pięciogwiazdkowego hotelu Radisson Blu Resort, Świnoujście, który funkcjonuje na rynku od 2017 r. - Cieszymy się z podpisania umowy z grupą Zdrojowa Invest & Hotels i dziękujemy za zaufanie w naszej dotychczasowej współpracy. Cieszymy się z umocnienia naszej pozycji największego międzynarodowego operatora w kurortach w Polsce oraz z możliwości współpracy z naszym partnerem nad przyszłymi projektami - komentuje Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotels. - Kolejna umowa i to w takim zakresie z jedną z wiodących globalnych sieci hotelarskich pozwoli nam uzyskać korzyści skali, a nie zawsze i nie każda marka międzynarodowa jest gwarancją sukcesu – mówi Jan Wróblewski, współzałożyciel grupy Zdrojowa Invest & Hotels.
Pierwotnie, inny inwestor planował realizacje hotelu pod marka Radisson w Szklarskiej Porębie, jednak to Zdrojowa, lider hoteli premium w polskich kurortach, zrealizuje tam pierwszy i jedyny hotel międzynarodowej sieci. Ten Radisson zostanie otwarty na najbliższy sezon zimowy. W obiekcie trwają prace wykończeniowe, będzie to hotel czterogwiazdkowy z kameralnym aquaparkiem, całorocznym jacuzzi zewnętrznym, strefą saun i łaźni, SPA & Wellness, a także restauracją i kawiarnią. Otwarcie kołobrzeskiego czterogwiazdkowego Radissona planowane jest latem 2020 r. Będzie to również pierwszy i jedyny hotel międzynarodowej sieci w Kołobrzegu, jednym z największych polskich nadmorskim kurortów. Usytuowany w części uzdrowiskowej 209-pokojowy obiekt zapewni komfort wypoczynku i rozrywki z aquaparkiem.
- Z nowymi hotelami pod międzynarodową marką Radisson po raz kolejny jesteśmy pionierem rynku, a to kontynuacja naszej strategii wzmacniania pozycji lidera w kurortach. Natomiast strategiczne partnerstwo z Radissonem nie oznacza, że Zdrojowa rezygnuje z hoteli własnej marki. Portfolio grupy, w zależności od lokalnych rynków, będzie dalej rozwijane w kierunku hoteli zarówno marki Zdrojowa Hotels jak i tych pod szyldem sieci międzynarodowych - podsumowuje Jan Wróblewski.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.