W sali konferencyjnej Urzędu Miasta odbyło się spotkanie, któremu przewodniczył zastępca prezydenta ds. gospodarczych Jerzy Wolski. Tematem była kwestia przepisów, które mają objąć reklamy w naszym mieście. Stanie się to na podstawie ankiety, którą przeprowadzono w Kołobrzegu.
Plastyk miejski Ireneusz Szuniewicz zaprezentował zebranym wyniki ankiety dotyczącej uchwały reklamowej. Na pytania ankietowe opowiedziało 388 osób. Mieszkańcy widzą potrzebę wprowadzenia zmian w zakresie uporządkowania przestrzeni miejskiej. Na kolejnym spotkaniu zespołu zostanie zaprezentowany zarys projektu uchwały, która powinna być przyjęta przez Radę Miasta w 2018 roku. Jej główne założenia to: podział miasta na strefy, wprowadzenie opłaty reklamowej oraz vacatio legis.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.