Clear Sky

8°C

Kołobrzeg

29 marca 2024    |    Imieniny: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy
29 marca 2024    
    Imieniny: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy

Redakcja: tel. 500-166-222 poczta@miastokolobrzeg.pl

Portal Miasto Kołobrzeg FBPortal Miasto Kołobrzeg na YT

Regionalny Portal Informacyjny Miasta Kołobrzeg i okolic

reklama

reklama

reklama

logo gościno

O G Ł O S Z E N I E
BURMISTRZ GOŚCINA
OGŁASZA  NABÓR  KANDYDATÓW
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

inspektor ds. księgowości budżetowej

NAZWA I ADRES JEDNOSTKI   - Urząd Miejski w Gościnie,
                                                  ul. IV Dywizji WP 58, 78-120 Gościno

DOTYCZY ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO:

    inspektor ds. księgowości budżetowej
    stosunek pracy na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy - 1/1 etatu
    warunki wynagradzania zgodnie z Regulaminem wynagradzania obowiązującym u pracodawcy

I. WYMAGANIA: niezbędne, które kandydat winien spełnić:
 1. zostały określone w art. 6 ust. 1 i 3  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pracownikiem samorządowym a ponadto:
    a) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego EFTA - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne przepisy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
    b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    c) nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi, gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu  terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe,
    d) brak orzeczenia kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
    e) posiada nieposzlakowaną opinię,
    f) stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
2. wykształcenie, co najmniej średnie, kierunkowe, pozwalające na prowadzenie spraw w zakresie określonym w pkt III ogłoszenie oraz co najmniej 5 letni staż pracy na porównywalnym stanowisku lub wykształcenie wyższe, kierunkowe, pozwalające na prowadzenie spraw w zakresie określonym w pkt III ogłoszenie oraz co najmniej 3 letni staż pracy.

II. WYMAGANIA DODATKOWE
1.    znajomość przepisów:ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawy o podatkach opłatach lokalnych, ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o samorządzie gminnym,
2.    dodatkowo punktowane umiejętność:
1)    znajomość aplikacji Finanse i Księgowość, Budżet, Majątek Trwały (ZETO),
2)    znajomość księgowości budżetowej

3.    predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 1. prowadzenie księgowości w ramach CUW
 2. sprawozdawczość  budżetowa
 3. sporządzanie deklaracji po centralizacji VAT
 4. sporządzanie  jednolitych plików kontrolnych
 5. ewidencja wydatków w oparciu o klasyfikację budżetową
 6. ewidencja księgowa inwestycji.

IV. WYMAGANE  DOKUMENTY
 1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru.
 2. Życiorys zawodowy z opisem przebiegu praktyk zawodowych (druk do pobrania – kwestionariusz osobowy).
 3. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia.
 4. Kserokopie świadectw pracy,
 5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Sądowego) – druk do pobrania
 6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (druk do pobrania)
 7. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (druk do pobrania).

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - mniej niż 6%.

Zapraszamy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością.

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Wymiar czasu pracy - 1 etat
Praca:
w pomieszczeniu biurowym (parter, piętro, brak windy), w zespole, przy sztucznym oświetleniu
wymagająca:
wymuszonej pozycji ciała, szczególnej koncentracji, obsługi komputera i programów komputerowych, obsługi urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, fax), wyjazdów w delegację oraz na teren całej gminy, dobrej ostrości wzroku, częstego kontaktu z ludźmi, przemieszczanie się pomiędzy pomieszczeniami i budynkami urzędu

VII. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne (po formalnej weryfikacji złożonych aplikacji) kandydat zostanie zawiadomiony telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

VIII.    Termin składania ofert: do dnia 27 stycznia 2020 roku
Miejsce składania ofert :

Urząd Miejski w Gościnie, pok. nr 7
ul. IV Dywizji WP 58
78-120 Gościno                      

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres skrzynkę e-PUAP w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. księgowości budżetowej".

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.

Burmistrz Gościna
Marian Sieradzki

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

Dodaj komentarz

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.

Zgody wymagane prawem - potwierdź aby wysłać komentarz



Kod antyspamowy
Odśwież

Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo AMBERPRESS z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Zaplecznej 9B/6 78-100 Kołobrzeg, o numerze NIP: 671-161-39-93. z którym możesz skontaktować się osobiście pod numerem telefonu 500-166-222 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres poczta@miastokolobrzeg.pl Jednocześnie informujemy że zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w zakresie wynikającym z obowiązującego prawa.

reklama