Gmina odchodzi od symboliki związanej z herbem i wybrała nowy symbol w konkursie. Jego zwycięzca dostanie 2 tysiące złotych. Co na to mieszkańcy?
Spośród 107 prac Kapituła wybrała koncepcję Aleksandra Bąka z Poznania, który jest specjalistą w marketingu wizualnym. Jego autorstwa są m.in. logo Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "Helios" w Ustroniu Morskim, "Traktu Wielu Kultur" w Piotrkowie Trybunalskim, znak europejskiego "Szlaku Jana III Sobieskiego", logo promocyjne powiatu kartuskiego, główny element identyfikacji wizualnej Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego, itd. Uniwersalność i oryginalność, a przy tym łatwość adaptacji projektu do różnych nośników reklamowych, to główne zalety zwycięskiego logo. Kolorystyka logo podkreśla turystyczno - rekreacyjny charakter Ustronia Morskiego i nawiązuje do morza jako jego głównego atrybutu turystycznego. Symbol logo stanowi litera "U" w formie graficznej stylizacji morskich fal oraz słońca. Istnieje przy tym możliwość rozbudowy formy znaku, dostawanego np. do cyklów sezonowych lub używanego z okazji wydarzeń okazjonalnych.
Urszula Czachorowska
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.