Agnieszka Papiewska, koordynator Kołobrzeg Suspense Film Festival, przysłała nam po naszym artykule (przeczytaj) stanowisko organizatorów w zakresie promocyjnego charakteru festiwalu. Prezentujemy je poniżej:
"Kołobrzeg Suspense Film Festival od pierwszej edycji festiwalu zaprasza zarówno lokalne, jak i ogólnopolskie media ( dziennikarzy, reporterów i przedstawicieli agencji fotograficznych). Od pierwszej edycji impreza może pochwalić się patronami medialnymi, w gronie których znajdują media lokalne i ogólnopolskie. Minioną edycję Kołobrzeg Suspense Film Festival patronatem objęło między innymi radio RMF Classic. W 2017- patronatem KSFF objęła TVP i planowana jest na 2019 rok tez taka współpraca. (W 2018 roku TVP nie obejmowała imprez patronatem latem z powodu zaangażowania wszystkich sił i środków w Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej).
Ponadto biuro festiwalu prowadzi monitoring mediów i co roku przekazuje jego wyniki do wiadomości UM Kołobrzeg. Festiwal ma bardzo pozytywny wydźwięk w mediach ogólnopolskich - z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno widzów, jak i dziennikarzy. Pozytywne oceny festiwalu sprawiają, że wizerunek Kołobrzegu umacnia się jako Miasta Kultury, które oprócz tradycyjnych nadmorskich atrakcji ma ciekawą ofertę dla turystów, którzy utwierdzają się w przekonaniu, że warto przyjeżdżać do Kołobrzegu.
Corocznie w festiwalu uczestniczy przez 5 dni w projekcjach filmowych, plenerowych pokazach i imprezach towarzyszących około 10 tysięcy osób -w tym mieszkańcy Kołobrzegu. Z wyników przeprowadzonej jesienią 2017 roku ankiety wśród mieszkańców Kołobrzegu wynika, że Kołobrzeg Suspense Film Festival był jedną z najbardziej lubianych imprez odbywających się w Kołobrzegu.
Zgodnie z Raportem Instytutu Monitorowania mediów w 2018 roku z informacjami o festiwalu filmowym w Kołobrzegu dotarliśmy do blisko 6 mln odbiorców: w tym do około 4 mln przez ogólnopolską prasę (350 publikacji) i regionalna prasę (20 publikacji), około 0,5 mln przez ogólnopolskie telewizje (TVP, Superstacja), około 1 mln przez ogólnopolskie portale informacyjne i kulturalne oraz media społecznościowe.
Ekwiwalent reklamowy w mediach w 2018 roku wyniósł ponad 1,5 mln zł (dokładnie: 1 678 223 zł)".
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.