Zbliża się sezon intensywnych zakupów prezentów, coraz więcej dokonujemy ich przez internet. Co zrobić gdy produkt posiada wadę lub jest używany ? O tym rozmawialiśmy z powiatowym rzecznikiem praw konsumenta Anetą Cieślicką. Produkt powinien być zwrócony w takim stanie w jakim go otrzymaliśmy. Wymiana czy zwrot produktów w sklepach stacjonarnych, to tylko dobra wola sprzedawców. Czytajmy regulaminy, może się okazać, że produkt zamawiany na gwiazdkę przyjdzie na Wielkanoc. Przepisy mówią jasno, produkt powinien być dostarczony w ciągu 30 dni. Najczęściej dotyczy to towarów związanych z elektroniką.
Więcej w materiale wideo.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.